Gotowe SMSy, Śmieszne SMSy, Miłosne SMSy - Wszystkie Gotowe SMS

Wybierz kategorię, którą chcesz zobaczyć:
[ aforyzmy ]  [ imieninowe ]  [ miłosne ]  [ obraźliwe ]  [ sylwestrowe ]  [ ślubne ]  [ śmieszne ]  [ święta - Boże Narodzenie ]  [ urodzinowe ]  [ wesołe ]  [ wielkanocne ]  [ złote myśli ]  [ życzenia - różne ] 


Gotowe SMSy z kategorii: Imieninowe


Przejdź do strony: 1 ] [ 2 ] 
Zycze Ci dnia imienin tak milego jak tylko milym byc moze ten dzien - spedzony w otoczeniu pelnym milosci, przyjaciol i rodziny.
Zycze Ci dnia imienin, ktory przyniesie to, co najlepsze - cieple usmiechy, pogodne mysli i nadzwyczajne szczescie.
W imieniny Twoje zycze Ci, serce moje milosci i kochania az do naszego skonania.
Wszystko co bylo Twoim marzeniem co jest i bedzie w przyszlosci, niech nie uleci z cichym westchnieniem lecz NIECH SIE SPELNI W CALOSCI!
W dniu Twych imienin niech najslodsze owoce porosna Twe zycie, bys mogl zasmakowac w ich slodyczy.
W tym dniu nalezacym wylacznie do Ciebie pragne zaofiarowac Tobie wszystkie wspanialosci tego swiata, a Ty sposrod tych wybierz te, ktore przyniosa Ci radosc, milosc i szczescie.
Sto lat z okazji imienin, wielu przyjaciol i wielu sukcesow zyczy Ci ...
W dniu Twojego swieta najpiekniejsze zyczenia samych radosnych chwil i spelnienia nawet tych najkrytszych marzen zyczy ...
Niech ten radosny wspanialy dzien na zawsze Twe troski odsunie w cien i niech sie smieje do Ciebie swiat, blaskiem szczesliwych i dlugich lat!
Szczescia, zdrowia i pomyslnosci i nie zapomnij zaprosic mnie w gosci ...
Samych szczesliwych dni, a czego tylko pragniesz - by zycie dalo Ci.
W dniu Twoich imienin zawsze usmiechnietej buzi, wesolej zabawy i mnostwa slodkich calusow zyczy...
Moc czegos i jeszcze cos w dniu imienin przysyla ktos zawsze ten sam ktos kto pamieta, kocha i zyczy w dniu Twojego swieta.
Tyle jest dni, ale niech najpiekniejszy bedzie ten, gdy jest Twoje swieto, zycze Ci wszystkiego najlepszego, najwspanialszego i niech to trwa jak najdluzej!
Zycze Ci pieknych, cudownych dni, cudownych pragnien, cudownych chwil, gwiazd w Twoich rekach i perelek w snach ...
Moc zyczen, szczescia, zdrowia oraz spelnienia wszystkich marzen zyczy...
W dniu Twych imienin, moja kochana zycze Ci pieknych chwil juz od rana, lekkich wieczorow i miekkich nocy, niech nigdy blasku nie traca Twe oczy ...
Zycze Ci dzisiaj wszystkiego na Ziemi, co Twoje zycie w sen piekny zmieni, co Ci pozwoli usmiechac sie zawsze, snij sny przepiekne i najciekawsze ...
W dniu Twojego swieta ktos o Tobie pamieta. Zyczy Ci milosci, szczescia i radosci.
W dniu imienin duzo zdrowia i radosci sto lat zycia i stu gosci wor pieniedzy moze wiecej jak zamarzysz to tak bedzie.
Przy dzisiejszym dniu radosci, zycze 100 lat pomyslnosci. Niech Ci zycie w szczesciu plynie, niech Cie radosc nie ominie!
Niech w Twoje imieniny swiat sie usmiecha do Ciebie, gwiazdy Ci rzuca prezenty, a ptaki zaspiewaja sliczna piosenke.
Zycze slonca, spiewu ptakow i spokoju duszy, zycze pogodnych przygod i radosnych spotkan, spiewu przy ognisku i dumania w fotelu i zeby wszystko spelnilo sie szybko ...
Jako, ze nastal dzien Twych imienin, zycze Ci drogowskazow na zakretach zycia i pomyslnych wiatrow na oceanie wyzwan.
Zdrowia, szczescia, mnostwa gwiazd noca, wspanialych przebudzen po krzepiacym snie, wygodnych butow, cieplych zima skarpetek, ciszy wsrod opadajacych platkow sniegu i zobaczenia, ze kazdy z nich jest sloncem.
Z okazji imienin zycze Ci, aby udalo Ci sie wszystko, co zaplanowales, zeby nie opuszczala Cie wytrwalosc w dazeniu do celu i towarzyszyla Ci pogoda ducha na co dzien.
W dniu Twych kolejnych z kolei imienin przyplyne do Ciebie na bialej lodzi, by dac Ci kwiaty, i usmiech, i siebie i skrzydla aniolow co zyja w niebie.
W tym szczegolnym dniu, szczegolnie zycze Ci rzeczy dwoch: milosci co w sens zycie ubiera i szczescia, by wygrac z losem w pokera.
W dniu Twoich imienin zycze Ci samych wybrukowanych sciezyn zycia, bys nie musiala kroczyc posrod ostrych kamieni i zdradliwych krzewow.
W Twoim dniu zycze Ci samych pieknych, madrych chwil, duzo slonca w Twoim oknie, niech Twe serce na deszczu nie zmoknie, cudownych przyjaciol i wspanialych dni.
Niech ptaki brokat gwiazd Ci przyniosa, niech ranek Twoja twarz obmyje rosa, niech Bog da Ci wiare i laski ukryte - ja na imieniny dam swe serce skryte.
W dniu tak pieknym i wspanialym, zycze Ci serduszkiem calym, duzo zdrowia, sto lat zycia milion zlotych do zdobycia.
Dzis sa Twoje imieniny, przyjmij usmiech swej dziewczyny. Rano usmiech i sniadanie, a wieczorem calowanie!
Abys byla usmiechnieta w dniu tak waznego swieta. Abys mimo biegu lat, zawsze kochala caly swiat. Abys duchem mloda byla i nic sobie z problemow nie robila.
W dniu Twoich imienin spelnie zyczenia trzy. Beda one malutkie, ale bardzo slodziutkie - tak jak Ty!
W dniu Twych imienin zycze Ci wszystkiego co najpiekniejsze i najlepsze, radosnych i pogodnych dni, pelnych szczescia i milosci. Aby kazdy nadchodzacy dzien byl tym najwspanialszym dniem w zyciu i zawsze otaczali Cie kochajacy ludzie.
Jakie zlozyc Ci zyczenia, by warte byly Twego imienia? Ty najlepiej znasz marzenia, ktorych wygladasz spelnienia.
Kazdego roku o tej samej porze kazdy Ci zyczy co tylko moze. Ja korzystajac z tej sposobnosci zycze Ci szczescia i wiele radosci. To o czym marzysz by sie spelnilo, a to co kochasz, by Twoje bylo.
Zycze Ci slonca na kazdym niebie, smaku, zapachu w codziennym chlebie, ptakow, motyli i chwil radosnych, a w sercu zawsze zielonej wiosny!
Gdybym mogl spelnic Twe zyczenia, to tylko powiedz ... a choc nie jestem Zlota Rybka, to zycze Ci wszystkiego najlepszego i tego o czym marzysz ... Ty sam juz wiesz najlepiej ...
100 lat!!! 100 lat!!! 100 lat!!! 100 lat!!! Niech zyje, zyje nam!!! Za uwage dziekuje ...
100 lat, 100 usmiechow, 100 wielbicieli, samych niedzieli, przyjazni wielkiej, radosci wszelkiej zycze Ci dzisiaj 100 razy ja!
Ile jest w drabinie szczebli? Ile zlodzieje nakradli mebli? Ile jest ludzi w Ameryce? Tyle szczescia Tobie zycze!
Z okazji Twego swieta zycze Ci kolejnych dni, miesiecy i lat pelnych milosci i radosci, ciaglego usmiechu na twarzy jak rowniez tego, zebys potrafil sie cieszyc z zycia w kazdym jego momencie.
Wszystkiego sztywnego, cialka pieknego i zanurzania w nim ptaszka codziennego. I kazdego dnia coraz ruchliwszego.
Dzis obchodzisz wazny dzien wiec niech zisci Ci sie sen w ktorym spelniasz swe marzenia, a los piasek w zloto zmienia.
Sukcesow w zyciu, szczescia w milosci, duzo usmiechu, duzo radosci, spelnienia wszystkich najskrytszych marzen, samych przyjemnych w Twym zyciu zdarzen.
Najlepsze zyczonka, pieknego w zyciu slonka, smutkow malych jak biedronka i szczescia wielkiego jak smok!
Duzo usmiechu, radosci, milosci, malo zlosci, ryby bez osci, poznej starosci, udanej imprezki i wspanialych gosci.
101 dalmatynczykow, 1001 upojnych nocy, 1001 drobiazgow, 100% pewnosci, 7 wspanialych, 4 pancernych, 2 setek i zakaski, strzalu w 10 oraz 1 000 000 buziakow w dniu Twojego swieta zyczy ...



Losowe gotowe SMSy:
Bog po to Cie obdarzyl rozumem, bys mial gdzie szukac ratunku.
Czekaj na mnie kochany, badz mi wierny i oddany, choc jestem z daleka, milosc moja zawsze czeka..
Witaj wsrod ludzi doroslych, swiadomych, mogacych glosowac i ... odpowiadac z paragrafow Kodeksu Karnego!
W dniu Twoich imienin zawsze usmiechnietej buzi, wesolej zabawy i mnostwa slodkich calusow zyczy...
Siedze i sama nie wiem w co sie wpatruje. Tym problemem jestes Ty, w kazde moje wtracasz sie sny. Brakuje mi Ciebie, brakuje mi pewnosci siebie. Sama nie wiem czego chce. Nie! Juz wiem... Ciebie chce.
Ten jest najszlachetniejszy w calym ludzkim tlumie kto oprocz lez swoich lzy innych rozumie.
Gdy wiatr tak wieje brakuje mi serca Twego, ktore tuli sie do mojego...
Milosc to dwie dusze w jednym ciele. Przyjazn to jedna dusza w dwoch cialach. A gdy milosc laczy sie z przyjaznia, powstaje wowczas jednosc podwojna i zupelna.
Ty dajesz mi skrzydla i pozwalasz latac.
Idealnego meza poznaje sie zwykle po tym, ze jest on zonaty z inna kobieta.
Chcesz miec lica calkiem nowe w dupe szefa wkladaj glowe
hmmmm... hmmmmm.... hmmmmm... PLUM!!! Co??? Nie widziales srajacego telefonu??? Papier podaj!!!
Ostatnio dostaje listy z pogrozkami. - To zawiadom policje! - Ale to sa listy z Urzedu Skarbowego
Idzie dwoch policjantow obok lasu. Jeden pyta: Widzisz ten las? Nie, bo mi drzewa zaslaniaja.
Nie wszystko zloto, co dajemy narzeczonej.
Jaka jest roznica miedzy praniem a komputerem? Komputer inaczej sie zawiesza.
Po co sa inni skoczkowie? Zeby Malysz mial z kim wygrywac!
Nie podoba Ci sie kolor lampek w wyswietlaczu? Rzuc telefonem o sciane, to kolorek bedzie troche ciemniejszy...


Serwisy Digital Avenue: Fotosik - dziel się zdjęciami  |  Supergry.pl - gry online, multiplayer  |  sza.st - serwis jednorazowych stron  |  FotoBlog
Copyright © 2012 Medousa. Wszystkie prawa zastrzeżone.  |  Hosting - Hostersi