Gotowe SMSy, Śmieszne SMSy, Miłosne SMSy - Wszystkie Gotowe SMS

Co to jest: tanczy, spiewa, recytuje, daje dupy i gotuje? Kolo Gospodyn Wiejskich

Wybierz kategorię, którą chcesz zobaczyć:
[ aforyzmy ]  [ imieninowe ]  [ miłosne ]  [ obraźliwe ]  [ sylwestrowe ]  [ ślubne ]  [ śmieszne ]  [ święta - Boże Narodzenie ]  [ urodzinowe ]  [ wesołe ]  [ wielkanocne ]  [ złote myśli ]  [ życzenia - różne ] 



Co to jest: tanczy, spiewa, recytuje, daje dupy i gotuje? Kolo Gospodyn Wiejskich

SMS wysłany z tej bramki na pewno dotrze do odbiorcy, możesz go wysłać do każdej sieci w Polsce.


+48

Sprawdź do jakiej sieci należy numer
Dodaj taką bramkę na swoją stronę

TREŚĆ WIADOMOŚCI:
PODPIS:  


Losowe gotowe SMSy:
Pachniesz jak odswiezacz powietrza w kiblu...
Swieta, Swieta i po Swietach, nikt juz o nich nie pamieta, bo Sylwester juz za pasem, bawmy ostro sie w tym czasie.
Wszystko co bylo Twoim marzeniem co jest i bedzie w przyszlosci, niech nie uleci z cichym westchnieniem lecz NIECH SIE SPELNI W CALOSCI!
Sukcesow w zyciu, szczescia w milosci, duzo usmiechu, duzo radosci, spelnienia wszystkich najskrytszych marzen, samych przyjemnych w Twym zyciu zdarzen.
Wszystkiego sztywnego, cialka pieknego i zanurzania w nim ptaszka codziennego. I kazdego dnia coraz ruchliwszego.
Serce moje nie klamie, lecz bardzo mocno bije. Ciebie jednego kocham, dla Ciebie jednego zyje.
Dobroc serca jest tym, czym cieplo slonca: ona daje zycie. Moze istnieja czasy piekniejsze, ale te sa nasze.
Czy wiesz co to jest milosc? Slowo, mysl, pocalunek namietny? Wez moje serce na powaznie, bo tylko raz przemawia do Ciebie.
Nawet nie wiesz kotku mily, ile wdzieku w sobie masz. Ile szczescia i radosci komus w zyciu dasz.
Jest cala ziemia samotnosci i tylko jedna grudka Twojego usmiechu.
To bedzie potyczka: moj pisior kontra Twoja piczka.
Gdzie krol chodzi z ochota, czesto walczy moj ch** z cnota.
Wodka to jego smiertelny wrog, codziennie scina biedaka z nog.
Ty cwaniaczku z Pekaesu
Zamiast z zona isc do lozka lepiej w reke wez maluszka wlacz pornusa i czadowo wypierdolisz sie sam zdrowo!
Czy bede zgrywusem jak zgwalce Cie kaktusem?
Milcz jak do mnie mowisz!
*Bin*Laden*SMS*STAR*
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Co sie gapisz? Sniegu nie widziales?!


Serwisy Digital Avenue: Fotosik - dziel się zdjęciami  |  Supergry.pl - gry online, multiplayer  |  sza.st - serwis jednorazowych stron  |  FotoBlog
Copyright © 2012 Medousa. Wszystkie prawa zastrzeżone.  |  Hosting - Hostersi