Gotowe SMSy, Śmieszne SMSy, Miłosne SMSy - Wszystkie Gotowe SMS

Co to jest: tanczy, spiewa, recytuje, daje dupy i gotuje? Kolo Gospodyn Wiejskich

Wybierz kategorię, którą chcesz zobaczyć:
[ aforyzmy ]  [ imieninowe ]  [ miłosne ]  [ obraźliwe ]  [ sylwestrowe ]  [ ślubne ]  [ śmieszne ]  [ święta - Boże Narodzenie ]  [ urodzinowe ]  [ wesołe ]  [ wielkanocne ]  [ złote myśli ]  [ życzenia - różne ] 



Co to jest: tanczy, spiewa, recytuje, daje dupy i gotuje? Kolo Gospodyn Wiejskich

SMS wysłany z tej bramki na pewno dotrze do odbiorcy, możesz go wysłać do każdej sieci w Polsce.


+48

Sprawdź do jakiej sieci należy numer
Dodaj taką bramkę na swoją stronę

TREŚĆ WIADOMOŚCI:
PODPIS:  


Losowe gotowe SMSy:
Zapomnisz moze o osobie, z ktora sie smiales, nigdy nie zapomnisz jednak o Tej, z ktora plakales.
Gdybys wszedl na statek, to by szczury zaraz pouciekaly.
Masz nos jak kij hokejowy w mrowisku.....
Aby wszystkie fajne dni w zolwim tempie uplywaly, by co dzien usmiechal sie do Ciebie swiat caly. By nigdy nie bylo porannej pobudki i wial wiatr specjalny co rozwiewa smutki.
Ludzie! Zabierzcie te dzieciaki! Lataja na miotlach, bawia sie czarami i nie daja nam spac! Najgorszy jest ten w okularach. Wcale nas nie slucha! Mugole
Kolorowych snow, usmiechu od ucha do ucha, pieknych bajek na dobranoc, wlasnego psa i kota, co dzien nowych przygod, butow siedmiomilowych, gwiazdki z nieba, wspanialych przyjaciol i wesolej rodzinki zyczy ...
Co sie bede rozpisywac: Chce Ci czas Twoj wciaz ozywiac, z Toba dalej w zycie isc, przyjacielem Twoim byc!
Gdy pierwsza gwiazdke ujrzysz na niebie, przypomnij sobie, ze kocham Ciebie. A kiedy ona w oczko Twe blysnie, niech Cie ode mnie mocno uscisnie!
POSZUKIWANY FACET! Przystojny, z samochdem, niezlym tylkiem, fantastyczny w lozku, wiem ze to nie do ciebie, ale jak jakiegos zauwazysz daj mu moj numer...
W ciemnym kacie korytarza pirat zgwalcil marynarza, czy go zgwalcil, czy nie zgwalcil, ale odbyt mu znieksztalcil.
Zima wielka hula w Boze Narodzenie, a Mikolaj sra na dworze wiatr mu w d*** wieje a Mikolaj wciaz sie smieje bo nie sroga mu zima gdy go jelen w d*** dyma!
Wiem, ze bedzie Ci ciezko, ale wierz mi, ze i mnie jest ciezko... Pisze to bo ktos Ci to musi napisac: SWIETY MIKOLAJ NIE ISTNIEJE!!!
Z mezczyzna jest jak z komputerem, poczekalaby jeszcze troche, to dostalaby na pewno lepszego.
Pamietaj kotku, ze gdy kobieta odmawia i proponuje Ci przyjazn, nie bierz tego za odmowe; znaczy to ze chce postepowac wedlug kolejnosci.
--+ To jest strzala Amora, jesli wyslesz ja do pieciu osob to osoba, ktora kochasz pokocha ciebie, a jak nie wyslesz to bedziesz miala pecha
Gdy wkurzyla Ciebie ciocia (niech jej glowe obsra bocian)
Do nieba byloby wiecej chetnych, gdyby droga nie prowadzila przez cmentarz.
Gdy kobieta juz dostatecznie dlugo byla naga, patrzy sie znowu na jej twarz.
Wale z grubej rury - hydraulik.
Przychodzi krowa do lekarza. Co Pani taka usmiechnieta? Aaa ... ja tak zawsze po trawce.


Serwisy Digital Avenue: Fotosik - dziel się zdjęciami  |  Supergry.pl - gry online, multiplayer  |  sza.st - serwis jednorazowych stron  |  FotoBlog
Copyright © 2012 Medousa. Wszystkie prawa zastrzeżone.  |  Hosting - Hostersi